Általános Szerződési Feltételek
A vásárlás előtt gondosan olvassa el az itt foglaltakat.
Bevezető
Az alábbi Általános Feltételek - a továbbiakban: Feltételek - az internetes áruházban történő vásárlásra, megrendelésre vonatkoznak. Annak érdekében, hogy a www.hpshop.hu oldalon található termékek megrendelésekor tisztában legyen a megrendelésre és szállításra vonatkozó feltételekkel, kérjük, gondosan olvassa el az alábbiakat. Amennyiben bármilyen kérdése lenne, hívja az alábbi telefonszámot: +36 1 246-5057
(NET Kft, Munkaidőben: 8-14 óráig munkanapokon!)
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Net Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.hpshop.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.hpshop.hu weboldalon keresztül történik, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.
(NET Kft, Munkaidőben: 8-14 óráig munkanapokon!)
Általános Szerződési Feltételek
1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1.
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.hpshop.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Net kft www.hpshop.hu Online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2013. évi V. törvény (”Ektv.”) szabályozza ill. a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet. Kizárólag magyarországi címre végzünk kiszállítást.
1.2. Az Net Kft. www.hpshop.hu Online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott vásárlási szándék (megrendeléssel lehetséges), a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.3. Az Net Kft. www.hpshop.hu Online áruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.
1.4. A Szolgáltató az Ügyfél vételi szándékát (megrendelést) külön visszaigazoló e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség.
Minden beérkezett megrendelésre munkanapokon 24 órán belül visszaigazolást küldünk a net@hpshop.hu vagy a barnal@netkft.hu mail címről, ami már tájékoztatást ad a Ügyfélnek a teljesítésre vonatkozóan. Ez tekinthető visszaigazoló e-mailnek ami igazolja hogy a szerződés létrejött
Szerződés teljesítése:
Felek között az áru és az eredeti számla átadásával (pénzügyileg rendezett termék átadáskor) magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.
1.5. Ügyfélszolgálat: Net Kft.
Ügyfélszolgálati iroda helye: 1118 Budapest, Rétköz utca 18.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: (hétköznapokon: 8.00-14.00)
Telefon: +36 (1) 246-3461
Fax: +36 (1) 246 5057
Internet cím: www.hpshop.hu
E-mail: net@hpshop.hu
1.6.Hiteles számlamásolat kérés postán: 788 Ft+Áfa bruttó 1000Ft
1.2. Az Net Kft. www.hpshop.hu Online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott vásárlási szándék (megrendeléssel lehetséges), a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.3. Az Net Kft. www.hpshop.hu Online áruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.
1.4. A Szolgáltató az Ügyfél vételi szándékát (megrendelést) külön visszaigazoló e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség.
Minden beérkezett megrendelésre munkanapokon 24 órán belül visszaigazolást küldünk a net@hpshop.hu vagy a barnal@netkft.hu mail címről, ami már tájékoztatást ad a Ügyfélnek a teljesítésre vonatkozóan. Ez tekinthető visszaigazoló e-mailnek ami igazolja hogy a szerződés létrejött
Szerződés teljesítése:
Felek között az áru és az eredeti számla átadásával (pénzügyileg rendezett termék átadáskor) magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.
1.5. Ügyfélszolgálat: Net Kft.
Ügyfélszolgálati iroda helye: 1118 Budapest, Rétköz utca 18.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: (hétköznapokon: 8.00-14.00)
Telefon: +36 (1) 246-3461
Fax: +36 (1) 246 5057
Internet cím: www.hpshop.hu
E-mail: net@hpshop.hu
1.6.Hiteles számlamásolat kérés postán: 788 Ft+Áfa bruttó 1000Ft
2. Regisztráció
2.1. A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra, amely két részből áll. Egy előzetes adatbekérőt (egy szabadon választható felhasználónév, egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges) a regisztráció érvényesítésére szolgáló e-mailben küldött linkre kattintást követően egy részletesebb, személyes adatlap követ, melynek kitöltésére a megrendelések leadását megelőzően is sor kerülhet. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3. Vásárlási szándék (Megrendelés) elkészítése, módosítása, visszaigazolása, törlése
3.1. A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő részletes leírás tartalmazza. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a termék megvásárlása előtt, ingyen letölthető a használati utasítás a www.hp.hu oldalról, itt elolvashatja hogy a kiválasztott termék megfelel-e Önnek. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – üzembe helyezési utasítását az áruhoz mellékeljük, használati utasítását pedig a mellé adott CD-n található a nyomtatók, PC-k, notebookok, szerverek, nagyobb hálózati eszközök esetén. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze a HP vevőszolgálatnál, kérésre pótolják. Amennyiben a Web áruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét az 1.5 pontban találja.
3.2. A vételár mindig a kiválasztott terméknél található, nettó és bruttó ár feltüntetésével. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Áfa tartalom 27%.
3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére, hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra , ill. emberi tévedésből elrögzített árral, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
3.5. Az Ügyfél a www.hpshop.hu - oldalon a képernyőjén megjelenő megrendelőlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg tudja vásárlási szándékát jelezni a web áruházban szereplő termékekre. Magára nézve - felel az ő általa megadott adatokért.
A hibásan megadott mail cím, maga után vonja a rendelés nem teljesülését, mivel az Szolgáltató nem tud kommunikálni az Ügyféllel.
A Szolgáltató weboldalán keresztül rögzített szándékát az Ügyféltől csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, az azoktól való esetleges eltérésért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
3.6. Vételi szándék (megrendelés) feladására a Net Kft. www.hpshop.hu áruházban a regisztrációt vagy regisztráció nélküli bejelentkezés követően, majd a Kosár használatával van lehetőség.
A Net Kft. www.hpshop.hu áruházban regisztráció nélkül vagy a regisztrációt követően is bejelentkezhet, majd a kiválasztott terméknél/termékeknél a kosár használatával kezdődik lehetőség vásárlási szándékát. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található Kosárba link használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmának módosítására a Kosár linkre kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma módosítható, törölhető. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a Pénztár linkre kattintást követően megjelenő összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. Az összegző oldalról a Vissza linkre kattintást követően az Ügyfél ismét igényeinek megfelelően módosíthatja Kosarának tartalmát, illetve egyéb adatait. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére a Pénztár összegző oldalon található Rendelés elküldése linkre kattintást követően kerül sor.
3.7. A HP Shop használata során nem jön létre jogviszony az Ügyfél és a Net Kft. között.
A HP Shop-ban leadott vételi szándékot igazoló űrlapot elküldése után, az Ügyfél és a Szolgáltató egyidejűleg kapja meg a elektronikus levél formájában 1-1 példányban. Az adás-vételi vagy szállítási szerződés a Szolgáltató és az Ügyfél között, a termék átadásakor jön létre eredeti számla átadásával, ill. átvételével. A Szolgáltató az Ügyfél által elküldött és megkapott a vételi szándék kézhezvételének időpontja után munkanapokon 48 órán belül is törölheti azt, ha az azon szereplő termék nincs készletében vagy időközben az ár változott. Ilyenkor minden esetben írásba értesítik mail-en az Ügyfelet az estleges változások miatt, ilyenkor mindkét fél elállhat következmény-mentesen. A szállító fenntartja a tévedés és nyomdahiba jogát, azaz a web áruházban feltűntetett adatokért - beleértve az árat is - felelősséget nem vállal. A szállító kizár minden kártérítési vagy más felelősséget, amely a web áruházban feltűntetett adatok hibájából származik.
3.8. Szolgáltató az Ügyfél vételi szándékának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére munkanapokon 24 órán belül visszaigazolást küldeni a net@hpshop.hu vagy a barnal@netkft.hu mail címről, ami már tájékoztatást ad az ügyfélnek a teljesítésre vonatkozóan (ár, készlet kiszállítás, stb.). Ez tekinthető visszaigazolásnak.
Amennyiben ezen visszaigazolás a vételi szándéktól számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik
Bolti átvétel megjelölésnél is mailen kap értesítést az Ügyfél az átvétel időpontjáról
A Vevő raktáron nem lévő termékekről is kap tájékoztatást, ilyenkor jelzik írásban hogy a HUF/ EUR árfolyamváltozás miatt az ár módosulhat. A vevőnek a tájékoztatás után jogában van elállni a vásárlástól.
Akciós árak esetében az akció egy meghatározott ideig, de legfeljebb a készlet erejéig tart (amely készlet az akció záró időpontját megelőzően is kimerülhet).
A raktáron nem lévő termékek estében a Net kft. végig fenn tartja a jogot a vásárlási szándék törlésére, ha időközben a gyártótól olyan információt kap, hogy a termék már nem kerül gyártásba. Ilyenkor azonnal írásban értesíti az Ügyfelet.
Készlet információ magyarázat: Raktáron
3.9. Az Ügyfél ajánlati kötöttsége - amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül hozzá megérkezik - a visszaigazolás megérkezésétől számított 48 órával meghosszabbodik, mely időbe a munkaszüneti napok ideje nem számít be. Munkaszüneti napok jelen ÁSZF szerint a Munka Törvénykönyvéről szóló 1992. évi XXII. törvényben megadott munkaszüneti napok, valamint a szombati, és vasárnapi napok. Az ajánlat elfogadására és a szerződés létrejöttére az 1.4. pontban foglaltak irányadók.
3.2. A vételár mindig a kiválasztott terméknél található, nettó és bruttó ár feltüntetésével. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Áfa tartalom 27%.
3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére, hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra , ill. emberi tévedésből elrögzített árral, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
3.5. Az Ügyfél a www.hpshop.hu - oldalon a képernyőjén megjelenő megrendelőlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg tudja vásárlási szándékát jelezni a web áruházban szereplő termékekre. Magára nézve - felel az ő általa megadott adatokért.
A hibásan megadott mail cím, maga után vonja a rendelés nem teljesülését, mivel az Szolgáltató nem tud kommunikálni az Ügyféllel.
A Szolgáltató weboldalán keresztül rögzített szándékát az Ügyféltől csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, az azoktól való esetleges eltérésért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
3.6. Vételi szándék (megrendelés) feladására a Net Kft. www.hpshop.hu áruházban a regisztrációt vagy regisztráció nélküli bejelentkezés követően, majd a Kosár használatával van lehetőség.
A Net Kft. www.hpshop.hu áruházban regisztráció nélkül vagy a regisztrációt követően is bejelentkezhet, majd a kiválasztott terméknél/termékeknél a kosár használatával kezdődik lehetőség vásárlási szándékát. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található Kosárba link használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmának módosítására a Kosár linkre kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma módosítható, törölhető. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a Pénztár linkre kattintást követően megjelenő összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. Az összegző oldalról a Vissza linkre kattintást követően az Ügyfél ismét igényeinek megfelelően módosíthatja Kosarának tartalmát, illetve egyéb adatait. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére a Pénztár összegző oldalon található Rendelés elküldése linkre kattintást követően kerül sor.
3.7. A HP Shop használata során nem jön létre jogviszony az Ügyfél és a Net Kft. között.
A HP Shop-ban leadott vételi szándékot igazoló űrlapot elküldése után, az Ügyfél és a Szolgáltató egyidejűleg kapja meg a elektronikus levél formájában 1-1 példányban. Az adás-vételi vagy szállítási szerződés a Szolgáltató és az Ügyfél között, a termék átadásakor jön létre eredeti számla átadásával, ill. átvételével. A Szolgáltató az Ügyfél által elküldött és megkapott a vételi szándék kézhezvételének időpontja után munkanapokon 48 órán belül is törölheti azt, ha az azon szereplő termék nincs készletében vagy időközben az ár változott. Ilyenkor minden esetben írásba értesítik mail-en az Ügyfelet az estleges változások miatt, ilyenkor mindkét fél elállhat következmény-mentesen. A szállító fenntartja a tévedés és nyomdahiba jogát, azaz a web áruházban feltűntetett adatokért - beleértve az árat is - felelősséget nem vállal. A szállító kizár minden kártérítési vagy más felelősséget, amely a web áruházban feltűntetett adatok hibájából származik.
3.8. Szolgáltató az Ügyfél vételi szándékának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére munkanapokon 24 órán belül visszaigazolást küldeni a net@hpshop.hu vagy a barnal@netkft.hu mail címről, ami már tájékoztatást ad az ügyfélnek a teljesítésre vonatkozóan (ár, készlet kiszállítás, stb.). Ez tekinthető visszaigazolásnak.
Amennyiben ezen visszaigazolás a vételi szándéktól számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik
Bolti átvétel megjelölésnél is mailen kap értesítést az Ügyfél az átvétel időpontjáról
A Vevő raktáron nem lévő termékekről is kap tájékoztatást, ilyenkor jelzik írásban hogy a HUF/ EUR árfolyamváltozás miatt az ár módosulhat. A vevőnek a tájékoztatás után jogában van elállni a vásárlástól.
Akciós árak esetében az akció egy meghatározott ideig, de legfeljebb a készlet erejéig tart (amely készlet az akció záró időpontját megelőzően is kimerülhet).
A raktáron nem lévő termékek estében a Net kft. végig fenn tartja a jogot a vásárlási szándék törlésére, ha időközben a gyártótól olyan információt kap, hogy a termék már nem kerül gyártásba. Ilyenkor azonnal írásban értesíti az Ügyfelet.
Készlet információ magyarázat: Raktáron
- üzlethelységben,vagy (azonnal elérhető , vagy átadható a futárcégnek)
- külső raktárban, vagy (24 órán belül elérhető vagy átadható a futárcégnek)
- németországi raktárban. (36 órán belül elérhető, vagy átadható a futárcégnek)
3.9. Az Ügyfél ajánlati kötöttsége - amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül hozzá megérkezik - a visszaigazolás megérkezésétől számított 48 órával meghosszabbodik, mely időbe a munkaszüneti napok ideje nem számít be. Munkaszüneti napok jelen ÁSZF szerint a Munka Törvénykönyvéről szóló 1992. évi XXII. törvényben megadott munkaszüneti napok, valamint a szombati, és vasárnapi napok. Az ajánlat elfogadására és a szerződés létrejöttére az 1.4. pontban foglaltak irányadók.
4. Szállítási és fizetési feltételek
4.1. Kiszállítási módok
GLS Futárcég
A Szolgáltató a házhozszállítást szállítmányozó cég igénybevételével teljesíti. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja.
Amennyiben kiszállítást választ akkor a vételi szándékon külön tételként feltüntetik, ha van plusz kiszállítási költség. A HP Shopban az Ügyfél számára jól látható helyen fel vannak tüntetve a termék kiszállításának költségei is, amely költséget abban az esetben Ügyfélnek kell megfizetni, amennyiben igényli a házhozszállítást.
A normál, 3 munkanapot igénylő szállításra az Szolgáltató nem számít fel külön szállítási díjat, amennyiben a vásárlás értéke meghaladja a bruttó 100 000,- Ft-ot.
Más esetben a kiszállítás bruttó díja Budapestre 3 500,- Ft, vidékre 4 800,- Ft. (27%-os áfát tartalmaz)
Tintapatronok, tonerek, notebook és nyomtató tartozékok esetében, előre utalással országosan bruttó: 2 500,- Ft, utánvéttel országosan bruttó: 3 000,- Ft. A megrendelt termékek összege meghaladja a bruttó 100 000,- Ft feletti értéket, a GLS általi kiszállítása díjtalan.
A címzett SMS-ben vagy e-mail-ben kap értesítést a csomagja érkezéséről.
Bizonyos esetekben, amennyiben az Ügyfél kedvezménnyel vásárol a HP Shopban belül létrehozott speciális bejelentkezésekkel akkor, előfordulhat, hogy a megvásárolni kívánt termékek értéke ugyan meghaladja a bruttó 100 000,- Ft értéket, de még is van kiszállítási díj. A díj ebben az estben azonos a már említett díjszabással.
Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek a kiszállítási napjának megválasztására a megjegyzés rovat kitöltésével, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni
Futárcég:
GLS Tel: (+36 29) 88 67 00, Mobil: +36 20 890-0660
A Futár munkaidőben szállít 9-19 óra között. Időpontra való kiszállítást a Futárcég külön kérésre tud teljesíteni, aminek külön díjszabása van. Ezt az Ügyfélnek kell megrendelni a futárcégnél és feléjük kell rendezni a plusz díjtételt is.
Magyar Posta
A Magyar Posta a készleten levő termékeinket 3-5 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre.
Fizetési mód: Előre utalás, a megrendelés beérkezése után e-mail-ben megküldjük a díjbekérőt. A csomagot az összeg bankszámlára történő jóváírását követően adjuk át kézbesítésre.
A Szolgáltató a házhozszállítást szállítmányozó cég igénybevételével teljesíti. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja.
Amennyiben kiszállítást választ akkor a vételi szándékon külön tételként feltüntetik, ha van plusz kiszállítási költség. A HP Shopban az Ügyfél számára jól látható helyen fel vannak tüntetve a termék kiszállításának költségei is, amely költséget abban az esetben Ügyfélnek kell megfizetni, amennyiben igényli a házhozszállítást.
Tintapatronok, tonerek, és nyomtató tartozékok esetében, előre utalással országosan bruttó: 1 990,- Ft.
Egyéb esetekben előre utalással országosan bruttó: 5 784,- Ft.
(2 990,- Ft. alapdíj + 2 794,- Ft. csomagkezelési díj)
A Magyar Posta a készleten levő termékeinket 3-5 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre.
A címzett SMS-ben vagy e-mail-ben kap értesítést a csomagja érkezéséről.
Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek a kiszállítási napjának megválasztására a megjegyzés rovat kitöltésével, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.
Postán maradó, PostaPontra, valamint Csomagautomatára címzett csomag tintapatronok, tonerek, és nyomtató tartozékok esetében, előre utalással maximálisan 20 kg-ig bruttó: 991,- Ft.
Postára, vagy PostaPontra címzett küldemény esetén az átvételi határidő az sms, vagy e-mail értesítést követően 5 munkanap.
Csomagautomatára címzett küldemény esetén az átvételi határidő az sms, vagy e-mail értesítést követően 2 munkanap. Utána újabb sms, vagy e-mail tájékoztat hogy melyik postán, illetve meddig vehető át a csomag.
Futárcég:
Magyar Posta Zrt.
Tel.: 06-1-333-7777 (Hétfőtől-szerdáig és pénteken 08:00-17:00, Csütörtök 08:00-20:00 óráig)
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Csomag nyomonkövetés: Magyar Posta Zrt.
4.2. Fizetési módok kiszállítás igénylése esetén:
Utánvéttel: átvételkor a futárnak kell fizetni készpénzzel, bruttó 300.000 Ft-ig (afelett automatikusan előreutalásos számlát állítunk ki és PDF formába küldjük).
Az utánvét az jelenti, hogy a termékek árának, illetve a házhozszállítás díjának kifizetése készpénzfizetéssel, a Termék átvételekor esedékes. Az átadásra a termék árának megfizetése után kerül sor. Ilyenkor átadásra kerül a termék vagy a termékek, eredeti számla, és ha tartozik hozzá garanciajegy.
Előreutalással: számla alapján, amit az Ügyfél pdf. formátumban kap meg faxon vagy mailen, a választásnak megfelelően.
A vételi szándékot kővetően max. 24 órán vagy két munkanapon belül meg kell kapnia az előreutalásos számlát a megadottak alapján.
Kivételt képez az, ha nincs raktáron a termék. Ilyenkor is Max. 24 órán belül (csak munkanapra érvényes) jelzi az szolgáltató, az Ügyfél felé írásba, mikorra tudja esetleg teljesíteni és miként módosulhatnak a vásárlási feltételek.
Pénz beérkezése után csak a megrendelt termék vagy termékek, az eredeti számla, és ha tartozik hozzá garanciajegy kerül átadásra a Ügyfélnek.
A Szolgáltató a termék tulajdonjogát mindaddig teljes egészében fenntartja, amíg az Ügyfél a vételár teljes összegét (beleértve az ÁFA-t is), valamint a házhozszállítási díjat hiánytalanul meg nem fizette, tehát a tulajdonjog az Ügyfélre a vételár és a házhozszállítási díj hiánytalan megfizetése után érvényesül.
4.3. Fizetési módok bolti átvétel igénylése esetén:
A megrendelt terméket - a Szolgáltató előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyein:
Bolt: 1118 Budapest Rétköz utca 18
Bolti átvétel: A termékek árának kifizetési módja a bolti átvételkor készpénz bruttó 300.000 Ft-ig (afelett automatikusan előreutalásos számlát állítunk ki és PDF formába küldjük).
Előreutalással: Ebben az esetben, ha a vevő ezt a módot választja ki,
Ebbe a rovatba még meg kell adni, hogy az elkészítésre kerülő számlát, ami alapján tud fizetni, milyen mail címre vagy fax számra kéri a Ügyfél. A vételi szándékot kővetően max. 24 órán vagy két munkanapon belül meg kell kapnia az előreutalásos számlát a megadottak alapján.
Kivételt képez az, ha nincs raktáron a termék. Ilyenkor is Max. 24 órán belül (csak munkanapra érvényes) jelzi az Eladó, a Vásárló felé írásba, mikorra tudja esetleg teljesíteni és milyen módosult feltételekkel.
Pénz beérkezése után ,a megrendelt termék vagy termékek, az eredeti számla, és ha tartozik hozzá garanciajegy kerül átadásra az Ügyfélnek az üzlethelységben.
4.4. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
GLS Futárcég
A Szolgáltató a házhozszállítást szállítmányozó cég igénybevételével teljesíti. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja.
Amennyiben kiszállítást választ akkor a vételi szándékon külön tételként feltüntetik, ha van plusz kiszállítási költség. A HP Shopban az Ügyfél számára jól látható helyen fel vannak tüntetve a termék kiszállításának költségei is, amely költséget abban az esetben Ügyfélnek kell megfizetni, amennyiben igényli a házhozszállítást.
A normál, 3 munkanapot igénylő szállításra az Szolgáltató nem számít fel külön szállítási díjat, amennyiben a vásárlás értéke meghaladja a bruttó 100 000,- Ft-ot.
Más esetben a kiszállítás bruttó díja Budapestre 3 500,- Ft, vidékre 4 800,- Ft. (27%-os áfát tartalmaz)
Tintapatronok, tonerek, notebook és nyomtató tartozékok esetében, előre utalással országosan bruttó: 2 500,- Ft, utánvéttel országosan bruttó: 3 000,- Ft. A megrendelt termékek összege meghaladja a bruttó 100 000,- Ft feletti értéket, a GLS általi kiszállítása díjtalan.
A címzett SMS-ben vagy e-mail-ben kap értesítést a csomagja érkezéséről.
Bizonyos esetekben, amennyiben az Ügyfél kedvezménnyel vásárol a HP Shopban belül létrehozott speciális bejelentkezésekkel akkor, előfordulhat, hogy a megvásárolni kívánt termékek értéke ugyan meghaladja a bruttó 100 000,- Ft értéket, de még is van kiszállítási díj. A díj ebben az estben azonos a már említett díjszabással.
Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek a kiszállítási napjának megválasztására a megjegyzés rovat kitöltésével, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni
Futárcég:
GLS Tel: (+36 29) 88 67 00, Mobil: +36 20 890-0660
A Futár munkaidőben szállít 9-19 óra között. Időpontra való kiszállítást a Futárcég külön kérésre tud teljesíteni, aminek külön díjszabása van. Ezt az Ügyfélnek kell megrendelni a futárcégnél és feléjük kell rendezni a plusz díjtételt is.
Magyar Posta
A Magyar Posta a készleten levő termékeinket 3-5 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre.
Fizetési mód: Előre utalás, a megrendelés beérkezése után e-mail-ben megküldjük a díjbekérőt. A csomagot az összeg bankszámlára történő jóváírását követően adjuk át kézbesítésre.
A Szolgáltató a házhozszállítást szállítmányozó cég igénybevételével teljesíti. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja.
Amennyiben kiszállítást választ akkor a vételi szándékon külön tételként feltüntetik, ha van plusz kiszállítási költség. A HP Shopban az Ügyfél számára jól látható helyen fel vannak tüntetve a termék kiszállításának költségei is, amely költséget abban az esetben Ügyfélnek kell megfizetni, amennyiben igényli a házhozszállítást.
Tintapatronok, tonerek, és nyomtató tartozékok esetében, előre utalással országosan bruttó: 1 990,- Ft.
Egyéb esetekben előre utalással országosan bruttó: 5 784,- Ft.
(2 990,- Ft. alapdíj + 2 794,- Ft. csomagkezelési díj)
A Magyar Posta a készleten levő termékeinket 3-5 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre.
A címzett SMS-ben vagy e-mail-ben kap értesítést a csomagja érkezéséről.
Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek a kiszállítási napjának megválasztására a megjegyzés rovat kitöltésével, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.
Postán maradó, PostaPontra, valamint Csomagautomatára címzett csomag tintapatronok, tonerek, és nyomtató tartozékok esetében, előre utalással maximálisan 20 kg-ig bruttó: 991,- Ft.
Postára, vagy PostaPontra címzett küldemény esetén az átvételi határidő az sms, vagy e-mail értesítést követően 5 munkanap.
Csomagautomatára címzett küldemény esetén az átvételi határidő az sms, vagy e-mail értesítést követően 2 munkanap. Utána újabb sms, vagy e-mail tájékoztat hogy melyik postán, illetve meddig vehető át a csomag.
Futárcég:
Magyar Posta Zrt.
Tel.: 06-1-333-7777 (Hétfőtől-szerdáig és pénteken 08:00-17:00, Csütörtök 08:00-20:00 óráig)
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Csomag nyomonkövetés: Magyar Posta Zrt.
4.2. Fizetési módok kiszállítás igénylése esetén:
Utánvéttel: átvételkor a futárnak kell fizetni készpénzzel, bruttó 300.000 Ft-ig (afelett automatikusan előreutalásos számlát állítunk ki és PDF formába küldjük).
Az utánvét az jelenti, hogy a termékek árának, illetve a házhozszállítás díjának kifizetése készpénzfizetéssel, a Termék átvételekor esedékes. Az átadásra a termék árának megfizetése után kerül sor. Ilyenkor átadásra kerül a termék vagy a termékek, eredeti számla, és ha tartozik hozzá garanciajegy.
Előreutalással: számla alapján, amit az Ügyfél pdf. formátumban kap meg faxon vagy mailen, a választásnak megfelelően.
A vételi szándékot kővetően max. 24 órán vagy két munkanapon belül meg kell kapnia az előreutalásos számlát a megadottak alapján.
Kivételt képez az, ha nincs raktáron a termék. Ilyenkor is Max. 24 órán belül (csak munkanapra érvényes) jelzi az szolgáltató, az Ügyfél felé írásba, mikorra tudja esetleg teljesíteni és miként módosulhatnak a vásárlási feltételek.
Pénz beérkezése után csak a megrendelt termék vagy termékek, az eredeti számla, és ha tartozik hozzá garanciajegy kerül átadásra a Ügyfélnek.
A Szolgáltató a termék tulajdonjogát mindaddig teljes egészében fenntartja, amíg az Ügyfél a vételár teljes összegét (beleértve az ÁFA-t is), valamint a házhozszállítási díjat hiánytalanul meg nem fizette, tehát a tulajdonjog az Ügyfélre a vételár és a házhozszállítási díj hiánytalan megfizetése után érvényesül.
4.3. Fizetési módok bolti átvétel igénylése esetén:
A megrendelt terméket - a Szolgáltató előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyein:
Bolt: 1118 Budapest Rétköz utca 18
Bolti átvétel: A termékek árának kifizetési módja a bolti átvételkor készpénz bruttó 300.000 Ft-ig (afelett automatikusan előreutalásos számlát állítunk ki és PDF formába küldjük).
Előreutalással: Ebben az esetben, ha a vevő ezt a módot választja ki,
Ebbe a rovatba még meg kell adni, hogy az elkészítésre kerülő számlát, ami alapján tud fizetni, milyen mail címre vagy fax számra kéri a Ügyfél. A vételi szándékot kővetően max. 24 órán vagy két munkanapon belül meg kell kapnia az előreutalásos számlát a megadottak alapján.
Kivételt képez az, ha nincs raktáron a termék. Ilyenkor is Max. 24 órán belül (csak munkanapra érvényes) jelzi az Eladó, a Vásárló felé írásba, mikorra tudja esetleg teljesíteni és milyen módosult feltételekkel.
Pénz beérkezése után ,a megrendelt termék vagy termékek, az eredeti számla, és ha tartozik hozzá garanciajegy kerül átadásra az Ügyfélnek az üzlethelységben.
4.4. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
5. Elállás joga, módja, következményei
5.1. A fogyasztónak minősülő személy a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”). Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
E jogosultság azonban a Kormány rendelet alapján csak fogyasztókat illeti meg. Azaz, azokat a természetes személyeket, akik a szakmájukon, önálló foglalkozásukon vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el. Amennyiben egy betéti társaság, Kft képviseletében adjuk le a rendelést e többletjogosítvánnyal sajnos nem élhetünk.
Letölthető formanyomtatvány.
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”). Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
- ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
- Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A fogyasztó szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja elállási jogát. Az Ügyfél elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval.
- Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
- Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát személyi számítógépre, notebookra, tab-ra vonatkozóan vagy bármilyen szoftver esetében, ha a csomagolást vagy az adathordozó csomagolását a Vevő felbontotta. Az előretelepített szoftverek estén sem, ill. ha az előretelítetett szoftvert lecserélte, vagy a telepített szoftvert a már felhasználói azonosítóval látta el (erdeti doboz ami tartalmazza az
Artisjus matricát), valamint,
- Az Ügyfél elállási jogával nem élhet, ha a vásárolt tintapatront vagy festékkazettát nem tudja eredeti csomagolásban bontatlanul visszaszolgáltatni (Pl:dobozos kellékanyag). A nyomtatók estében a kellékanyagok kibontása miatt, termékek árát az Eladó jogosult a visszatérítendő vételárból levonni vagy más módon érvényesíteni, ha az elállással érintett termék ára a tintapatron vagy a festékkazetta árát is tartalmazta, valamint,
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg
- a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát., ( előretelepített szoftver használatba vétele sestén, ÁSZF elfogadása) valmint,
- Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról az Ügyfélnek saját költségén kell gondoskodnia. Az Ügyfél az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza a Szolgáltató részére, utánvételes átvételt a Szolgáltató nem teljesít. Elállás esetén az Net kft. követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését ill. ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
(Az Importőr/Gyártó határozza meg a mértékét.) - Nyomtatók vásárlása estén, ha Patronok és tonerek kibontásra kerültek , akkor a termékek árából ezek árát levonja az Eladó ,a termék árábó,l és visszaadja a vevőnek a kibontott kellékanyagot.
Ezeken kívül az Ügyfelet az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
E jogosultság azonban a Kormány rendelet alapján csak fogyasztókat illeti meg. Azaz, azokat a természetes személyeket, akik a szakmájukon, önálló foglalkozásukon vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el. Amennyiben egy betéti társaság, Kft képviseletében adjuk le a rendelést e többletjogosítvánnyal sajnos nem élhetünk.
Letölthető formanyomtatvány.
6. Garancia, szavatosság
6.1. Termékeire vonatkozóan Szolgáltató a Weboldalon szereplő tájékoztatóban megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, a vonatkozó jótállási feltételekben meghatározott feltételekkel. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.
6.2. Ügyfél a Szolgáltató általi teljesítés időpontjától (az átadás-átvétel napja) a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.
6.3. Ügyfél kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott jótállási jegy, vagy a kifizetés igazolására kiállított számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. Ügyfélnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.
6.4. A jótállás időtartama alatt Szolgáltató, ill. a Gyártó által kijelölt szervizek a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően Ügyfél választása szerint vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges, vagy Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, vagy azt Szolgáltató nem vállalta, Ügyfél választása szerint megfelelő árleszállítást követelhet, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
6.5. Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Amennyiben a terméket az Szolgáltató üzemképtelen állapotban adta át a Ügyfél részére (ilyenkor az adott márkaszerviz bevizsgálásának nyilatkozata szükséges), a Vevő a termék átvételétől számított három napon belül él jótállási igényével és kéri a termék kicserélését akkor a Szolgáltató a terméket kicseréli. A szervizek aktuális címérő a az eredeti garanciajegyen feltüntetett telefonszámon kap tájékoztatást az Ügyfél amit a vevő a vásárláskor megkapott. Termékek szerinti csoportosításban találhatók a márkaszervizek, akik megállapítják, hogy gyári hibás a termék, amit a kereskedő értékesített.
A Jótállási jegyen és a termékhez mellékelt dokumentumokon kívül az egyes termékekre vonatkozó jótállási (garanciális) feltételekről az alábbi telefonszámon érdeklődhet: 061 - 7777545
A HP Inc Magyarország Kft, mint a HP termékek magyarországi képviselete, ezúton tájékoztatja Önöket, hogy a HP cégcsoport felkészült arra, hogy a 2021.0.01.-től hatályos 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti, vagy a fogyasztóra annál előnyösebb jótállási feltételek teljesítését biztosítsa a magyarországi hivatalos disztribúción keresztül forgalmazott HP termékek vonatkozásában az ismert szervizpartneri hálózat útján .
HP Ügyfélszolgálat
tel: 061 - 7777545
6.2. Ügyfél a Szolgáltató általi teljesítés időpontjától (az átadás-átvétel napja) a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.
6.3. Ügyfél kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott jótállási jegy, vagy a kifizetés igazolására kiállított számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. Ügyfélnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.
6.4. A jótállás időtartama alatt Szolgáltató, ill. a Gyártó által kijelölt szervizek a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően Ügyfél választása szerint vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges, vagy Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, vagy azt Szolgáltató nem vállalta, Ügyfél választása szerint megfelelő árleszállítást követelhet, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
6.5. Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Amennyiben a terméket az Szolgáltató üzemképtelen állapotban adta át a Ügyfél részére (ilyenkor az adott márkaszerviz bevizsgálásának nyilatkozata szükséges), a Vevő a termék átvételétől számított három napon belül él jótállási igényével és kéri a termék kicserélését akkor a Szolgáltató a terméket kicseréli. A szervizek aktuális címérő a az eredeti garanciajegyen feltüntetett telefonszámon kap tájékoztatást az Ügyfél amit a vevő a vásárláskor megkapott. Termékek szerinti csoportosításban találhatók a márkaszervizek, akik megállapítják, hogy gyári hibás a termék, amit a kereskedő értékesített.
A Jótállási jegyen és a termékhez mellékelt dokumentumokon kívül az egyes termékekre vonatkozó jótállási (garanciális) feltételekről az alábbi telefonszámon érdeklődhet: 061 - 7777545
A HP Inc Magyarország Kft, mint a HP termékek magyarországi képviselete, ezúton tájékoztatja Önöket, hogy a HP cégcsoport felkészült arra, hogy a 2021.0.01.-től hatályos 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti, vagy a fogyasztóra annál előnyösebb jótállási feltételek teljesítését biztosítsa a magyarországi hivatalos disztribúción keresztül forgalmazott HP termékek vonatkozásában az ismert szervizpartneri hálózat útján .
HP Ügyfélszolgálat
tel: 061 - 7777545
7. Felelősség
A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
8. Szerzői jogok
8.1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
9. Jogérvényesítési lehetőségek
9.1. Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat)
Cím: 1118 Budapest Rétköz utca 18.
Személyes ügyfélszolgálati nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 7:30 - 13:00
Telefonszám: (1) 246-5057
Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: Munkanapokon 8-14 óráig,
Fax: (1) 246 5057
Kapcsolattartó személy: Nagy Andrea
E-mail: net@hpshop.hu
Kötelező válaszadási idő faxon/e-mailen beérkezett megkeresésekre: 3 munkanap
9.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára: Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.
Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
Cím: 1118 Budapest Rétköz utca 18.
Személyes ügyfélszolgálati nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 7:30 - 13:00
Telefonszám: (1) 246-5057
Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: Munkanapokon 8-14 óráig,
Fax: (1) 246 5057
Kapcsolattartó személy: Nagy Andrea
E-mail: net@hpshop.hu
Kötelező válaszadási idő faxon/e-mailen beérkezett megkeresésekre: 3 munkanap
9.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára: Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.
Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
10. Egyebek
10.1. A Szolgáltató szaküzleteiben és internetes áruházában csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki.
10.2. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.
10.2. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.
11. A személyes adatok védelme és biztonsága:
A Net kft kijelenti és szavatolja, hogy minden személyes adatot bizalmas adatként kezel és azokat csak a Vásárlóval történő szerződés megkötéséhez és teljesítéséhez, illetve saját marketing tevékenységéhez (beleértve a Net Kft és annak szerződéses partnereivel közösen végrehajtott marketing tevékenységeket is) használja fel.
A Net kft a személyes adatokat nem teszi hozzáférhetővé és nem adja ki harmadik személyek részére, kivéve, ha a személyes adatokhoz való hozzáférés szükséges a megrendelt termékek kiszállításához vagy a fizetés lebonyolításához (név, számlaszám, szállítási cím) vagy speciális marketing célokra. A személyes adatok kezelése során a Net kft a Vásárló a személyiségi jogainak tiszteletben tartásával jár el, így különösen tiszteletben tartja az emberi méltósághoz való jogot és védi a magánéletet az illetéktelen beavatkozásoktól. A Vásárló a megrendelés leadásához és annak teljesítéséhez, önkéntesen adja meg személyes adatait, mely személyes adatok gyűjtése, feldolgozása és tárolása a vonatkozó hatályos jogszabályok alapján történik.
A Vásárlóknak a reklamáció előterjesztése során meg kell adniuk a teljes nevüket, címüket, telefonszámukat és aláírásukat (digitális aláírás), azonban ezen személyes adatokat a Net kft a jogszabályi előírásoknak megfelelően kizárólag a reklamáció feldolgozásának céljából használhatja fel.
A Vásárlók jogosultak a személyes adataikhoz hozzáférni és lehetőségük van azokat módosítani, azokról felvilágosítást kérni, az esetleges hibák kijavítását kérni, illetve az adatkezeléssel kapcsolatos törvényes jogaikat gyakorolni.
Weboldalunk kizárólag technikai jellegű sütiket használ (kosár kezelés, megrendelés). Az oldalunkon nem alkalmazunk felhasználó követést, sem anoním adatmérést, ami személyes adatokat tartalmazna.
futárcég: GLS
A cégek szerződéses együttműködés tekintetében a GLS tudomására jutott személyes adatok kezelésének jogalapja és célja:
Azokban az esetekben, amikor mind a Megrendelő, mind a GLS adatkezelőnek minősül, a Felek az alábbiakban állapodnak meg:
A Net kft a személyes adatokat nem teszi hozzáférhetővé és nem adja ki harmadik személyek részére, kivéve, ha a személyes adatokhoz való hozzáférés szükséges a megrendelt termékek kiszállításához vagy a fizetés lebonyolításához (név, számlaszám, szállítási cím) vagy speciális marketing célokra. A személyes adatok kezelése során a Net kft a Vásárló a személyiségi jogainak tiszteletben tartásával jár el, így különösen tiszteletben tartja az emberi méltósághoz való jogot és védi a magánéletet az illetéktelen beavatkozásoktól. A Vásárló a megrendelés leadásához és annak teljesítéséhez, önkéntesen adja meg személyes adatait, mely személyes adatok gyűjtése, feldolgozása és tárolása a vonatkozó hatályos jogszabályok alapján történik.
A Vásárlóknak a reklamáció előterjesztése során meg kell adniuk a teljes nevüket, címüket, telefonszámukat és aláírásukat (digitális aláírás), azonban ezen személyes adatokat a Net kft a jogszabályi előírásoknak megfelelően kizárólag a reklamáció feldolgozásának céljából használhatja fel.
A Vásárlók jogosultak a személyes adataikhoz hozzáférni és lehetőségük van azokat módosítani, azokról felvilágosítást kérni, az esetleges hibák kijavítását kérni, illetve az adatkezeléssel kapcsolatos törvényes jogaikat gyakorolni.
Weboldalunk kizárólag technikai jellegű sütiket használ (kosár kezelés, megrendelés). Az oldalunkon nem alkalmazunk felhasználó követést, sem anoním adatmérést, ami személyes adatokat tartalmazna.
futárcég: GLS
Megrendelő státusz | személyes adat és forrása | az adatkezelés jogalapja | az adatkezelés célja |
adatkezelő | Megrendelő által üzemeltetett webáruházban adásvételi/szolgáltatási szerződés tekintetében megrendelést rögzítő személy által átadott: név, lakcím, e-mail cím, telefonszám | GDPR rendelet 6. cikk (1) bek. a) pont |
webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis kezelése, az adásvételi/szolgáltatási szerződés teljesítése, a teljesítés elszámolása, igazolása és utólagos ellenőrzése |
A cégek szerződéses együttműködés tekintetében a GLS tudomására jutott személyes adatok kezelésének jogalapja és célja:
szolgáltatás | GLS státusz | személyes adat és annak forrása | az adatkezelés jogalapja | az adatkezelés célja |
házhozszállítási szolgáltatás(postai szolgáltatás) | adatkezelő | Megrendelő (mint más adatkezelő) által felvett és továbbított: név, lakcím, e-mail cím, telefonszám | GDPR rendelet
6. cikk (1) bek. c) pont, tekintettel a Postatörvény 54.§ (1) bekezdésére |
a postai szolgáltatási szerződés teljesítése, a teljesítés elszámolása, igazolása és utólagos ellenőrzése, a szolgáltatást felügyelő hatóság részére történő adatszolgáltatás, továbbá a Postatörvényben meghatározott egyéb cél |
kézbesítési pontos szolgáltatás (postai szolgáltatás) | adatkezelő | részben Megrendelő (mint más adatkezelő) által felvett és továbbított: név, lakcím, e-mail cím, telefonszám | GDPR rendelet
6. cikk (1) bek. c) pont, tekintettel a Postatörvény 54.§ (1) bekezdésére |
|
részben az érintett (címzett, egyéb jogosult átvevő) által átadott: személyazonosságot igazoló okmány betűjele és száma | GDPR rendelet
6. cikk (1) bek. c) pont, tekintettel a Postatörvény 54.§ (1) bekezdésére és a Postarendelet 22.§ (5) bekezdésének b) pontjára |
Azokban az esetekben, amikor mind a Megrendelő, mind a GLS adatkezelőnek minősül, a Felek az alábbiakban állapodnak meg:
- A Felek vállalják, hogy a tudomásukra jutott személyes adatok kezelése során minden tekintetben a GDPR rendelettel és az egyéb adatvédelmi jogszabályokkal összhangban járnak el.
- A saját adatkezelésével kapcsolatban mindkét Fél maga teljesíti a GDPR rendelet 13. cikkében, illetve 14. cikkében említett információk rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos feladatait és az érintett (címzett, egyéb jogosult átvevő) jogainak gyakorlásával kapcsolatos kötelezettségeit. Mindkét Fél szavatolja, hogy saját adatkezelését az adatvédelmi nyilvántartásba megfelelően bejelentette.
- Mindkét Fél a szervezetén belül kijelöl egy kapcsolattartót, aki jogosult és köteles válaszolni a személyes adatok kezelésével kapcsolatos megkeresésekre, és aki jóhiszeműen és ésszerű időn belül együttműködik a másik Féllel, az érintettel (címzett, egyéb jogosult átvevő) és a Felek tevékenységét felügyelő hatósággal minden ilyen megkereséssel kapcsolatban.
Saját kapcsolattartójának elérhetőségét saját honlapján mindkét Fél közzéteszi. - Mindkét Fél maga felel az érintettel (címzett, egyéb jogosult átvevő) szemben a jelen 12.3.a. pontban foglaltak nem szerződésszerű, illetve nem jogszerű teljesítéséért, így különösen az érintett részére történő tájékoztatás és válaszadás elmulasztásáért, egyéb jogainak megsértéséért.
- A Feleknek a jelen a jelen 12.3.a. pont alapján egymás felé fennálló felelőssége – a szándékosan vagy súlyos gondatlansággal okozott károkat kivéve – a közvetlenül okozott kárra korlátozódik.
- GDPR rendelet: a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló 2016/679 (EU) Rendelet;
- Postatörvény: a postai szolgáltatásokról szóló 2012. évi CLIX. törvény;
- Postarendelet: a postai szolgáltatások nyújtásának és a hivatalos iratokkal kapcsolatos postai szolgáltatás részletes szabályairól, valamint a postai szolgáltatók általános szerződési feltételeiről és a postai szolgáltatásból kizárt vagy feltételesen szállítható küldeményekről szóló 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet.
12. Tárhelyszolgáltató és fejlesztő: