HP Termékek Internetes Áruháza - Net Kft.
Információ: (06-1)-246-5057, 246-3461, H-P: 8-14:00-ig

HP E87720114 1 Year Poly Elite Onsite Large Room Kit [E87720114]

HP E87720114 1 Year Poly Elite Onsite Large Room Kit
HP E87720114 1 Year Poly Elite Onsite Large Room KitHP E87720114 1 Year Poly Elite Onsite Large Room Kit
HP E87720114 1 Year Poly Elite Onsite Large Room Kit HP E87720114 1 Year Poly Elite Onsite Large Room Kit
Bruttó ár:
340 189,- Ft
[267 865,- Ft + Áfa]
Elérhetőség:
Rendelésre (1-4 hét)
0 / 0
INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁS!

Ez is érdekelheti:

Ár: 239 189,- Ft
Rendelésre (1-4 hét)

(188 338,- Ft + Áfa)
Ár: 138 189,- Ft
Rendelésre (1-4 hét)

(108 810,- Ft + Áfa)
Ár: 6 391,- Ft
Rendelésre (1-4 hét)

(5 032,- Ft + Áfa)

© Copyright 2023 HP Development Company, L.P. Az itt található információk bejelentés nélkül megváltozhatnak. A HP termékeire és szolgáltatásaira kizárólag az adott termékhez, illetve szolgáltatáshoz mellékelt, írásban rögzített jótállási nyilatkozatban vállalt jótállás érvényes. A jelen dokumentumban foglaltak nem jelentenek semmiféle további jótállást. A HP nem vállal felelősséget a jelen dokumentumban szereplő esetleges technikai vagy szerkesztési hibákért és hiányosságokért.
Opcionális díjalapú szolgáltatások
Kedvezmények a Professional Services szolgáltatásokra
Poly Support Portal hozzáférés
Továbbfejlesztett Poly Lens Premium szoftver
Az Elite Service Program áttekintése
A Poly együttműködési eszközök listájának karbantartása
Szoftverkarbantartás és frissítési támogatás
Proaktív szoftververzió-kezelés
Ecosystem Cloud Partner Support (ECPS)
Elsőbbségi, a hét minden napján egész nap elérhető műszaki támogatás egy kijelölt csapatnak
A Poly Support Portal többek között lehetővé teszi a termékek regisztrálását, a licencek keresését, a szervizjegyek létrehozását és ellenőrzését, a cserealkatrészek nyomon követését, valamint a termékdokumentációk és a Poly végpontszoftver letöltését. A Poly Support Portal a következő webhelyen érhető el: www.poly.com/support
Hozzáférés a Poly Lens prémium funkcióihoz. Jobb rálátást nyerhet az együttműködési eszközbefektetéseire, hogy biztosítsa az optimális üzembe helyezést, a használati jelentések elkészítését, a proaktív hibaelhárítást és a zökkenőmentes integrációt a meglévő informatikai rendszerekkel. További információk: https://info.lens.poly.com/docs/licenses/poly-plus-features
Az Ecosystem Cloud Partner Support (ECPS) az elsődleges kapcsolattartójaként működve javítja a válaszidőket a Polyt alkalmazó felhőökoszisztéma-megoldásokban. Ha egy jóváhagyott stratégiai felhőpartner-környezetben használt Poly-termékkel kapcsolatban küldenek kérelmet a Poly támogatásának, közvetlenül a felhőpartnerünkkel dolgozunk a probléma megoldásán.
A CSM és a műszaki fiókkezelő rendszeresen átbeszélik rendszerének állapotát a kijelölt kapcsolattartójával, amelyek során kitérnek a szolgáltatás állapotára, a nyitott stratégiai kérdésekre, az új kezdeményezései összegzésére, valamint az új termékkiadásokkal kapcsolatos hírekre és a környezetére való alkalmazhatóságukra.
Az Elite csapata áttekintést nyújt az együttműködési eszközeiről, amelyhez felsorol minden, az infrastruktúra részét képező, hálózati és végponti hardvert, köztük az audiotermékeket is, amennyiben a Poly-környezetbe tartozó hardverre az Elite csomag kiterjed.
Fiókspecifikus telefonos hozzáférést kaphat az Ön üzemelő példányait ismerő támogatási csapathoz, amely éjjel-nappal segít megoldani a problémákat.
A műszaki fiókkezelő Önnel együttműködve tesz ajánlásokat, tervezi meg és felügyeli az összes Poly szoftverfrissítés távoli telepítését. A kockázatok és a termelési környezetére gyakorolt hatás csökkentése érdekében figyelembe veszi a környezetét és a kölcsönös függőségeket.
Egészítse ki az Elite csomagot további lehetőségekkel: helyszíni támogatás, amelynek keretében egy meghatalmazott szerelő érkezik a telephelyére a cserealkatrész beszerelésére; négyórás válaszadás, amely tartalmazza a cserealkatrészek kiszállítását, és amelynek keretében egy meghatalmazott szerelő érkezik a létesítményébe a végső diagnózis felállítását követő négy órában, illetve az erősen decentralizált Poly-megoldásokkal rendelkező ügyfelek számára további idő az ügyféltámogatási és a műszaki fiókkezelő csapattal.
Az Elite csapata folyamatosan tájékoztatja Önt a rendszereivel és a környezetével kapcsolatos legújabb kiadásokról.
Elite Service ügyfélként Ön jogosult exkluzív Professional Services kedvezményekre.
81111812

Értékeléshez, kérjük jelentkezzen be!


Még nincs értékelés a termékhez!

© 2024 HPShop.hu, Net Kft., 1118 Budapest, Rétköz utca 18.(üzlethelyiség),
Cégjegyzékszám: 01-09-569664, Adószám: 12257106-2-43, Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 7:30 - 13:00
Adatvédelem | 
^ Fel

Cookie / Süti tájékoztató

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a www.hpshop.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek